dinsdag 14 oktober 2014

Hey there!

Bloggen is voor mij helemaal nieuw, ik wil met jullie iets delen over wat ik erg interessant vind: SMARTPHONES! Ik werk sinds oktober 2012 bij KPN, hier adviseer ik zowel consumenten als zakelijke klanten bij de keuze van hun abonnement en toestel. Wat ik vooral interessant vind zijn de nieuwe, nog snellere en grotere smartphones die iedere maand weer binnenkomen!

Wie ben ik?
Ik werd in 1994 geboren in de mooi provincie Zeeland en woon daar nog steeds, in mijn dagelijks leven ben ik fulltime hbo commerciƫle economie student, werk ik enkele dagen bij KPN en probeer ik minimaal twee keer per week te gaan sporten.

Nu ga ik er wat nieuws bij doen! Bloggen! Ik wil met jullie productinformatie, vergelijkingen met andere toestellen en nog veel meer delen. Zo kunnen jullie misschien een betere keuze maken wanneer het feestelijke moment er weer is dat je een nieuwe telefoon mag kiezen! :)

Waar blog ik over?
Ik ga jullie iedere week op de hoogte houden van nieuwe smartphones die eraan komen, en wat er al over bekend is. Wanneer alles bekend is vergelijken ik het toestel met voorgaande modellen of een telefoon van de concurrent. 


Neem contact met mij op!
Ik vind het leuk om te horen wat jullie van mijn blog vinden, of als iets niet helemaal duidelijk is dat je met mij in contact kan komen! Je kan een reactie achterlaten maar mij ook persoonlijk bereiken! Druk op de links hieronder en ik reageer zo snel mogelijk terug!

Stuur mij een mailtje!
Facebook
Instagram



Geen opmerkingen:

Een reactie posten